fredag 22. oktober 2010

Min venn Alfred

Min venn Alfred, som er president i judoforbundet mener det er så mye jobb som president at han ikke lenger rekker å møte opp på jobb. Det stopper ham imidlertid ikke i å fortsette å heve lønn som politimann i etteretningstjenesten. Han er jo tross alt senior officer, så ingen kan si noe. Alfred er en fyr med mange kontakter og en fyr som får ting til å skje. Det er ikke uten grunn han har fått posisjonen han har. Han kan forøvrig kommunisere på 10 språk og er veteran fra Liberia. Alfred er den jeg ser for meg at jeg skal prøve å sammarbeide mest med for å få til de litt større grepene i Zambisk judo. Han er mannen jeg vil ha med når jeg skal åpne nye judoklubber, han kan få det til å skje. Han er også en av få som virker nogenlunde organisert i hverdagen sin. Det hjelper MYE.


Det er Alfred i midten her. Ja, han er så biff som han ser ut som og han går alltid i dress.

P.S. han har selvsagt forsikret meg om at jeg bare må ta det med ro dersom jeg skulle bli arrestert for noe, da skal han sørge for at det ordner seg. Om jeg er skyldig eller ikke var ikke like viktig.

Ole, Lusaka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar