søndag 26. september 2010


Russisk ordtak: "Selv en dråpe gjør havet større".

Jeg skal ærlig innrømme at idag er jeg litt for bakfull til å egentlig skrive noe som helst. Igår var jeg på Filharmonien og hørte Shostakovitsj' 11 symfoni. Mektige greier.
Etterpå dro jeg på en bar/vaskeri med noen venner. Her møtte vi en spandabel russer, som stadig kom dragene med vodkashots. Sukk.

Ellers så har Maja det bra i Russland. Jeg har endelig flyttet til min permanente bolig på Petrogradskaja. Dette gjør livet mye lettere, med kortere avstand til alt som er viktig.
Russiskundervisningen er beinhard, og jeg drukner i lekser, gloser og grammatikk! Men jeg liker det. Det er hard-core russian style.

Nå er er samvittigheten lettet, og kreativiteten slutt. Men jeg lover å skrive mer utfyllende på en mer oppegående dag.

From Russia with love,
Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar